Faneblad, Klient
Lær hvordan du udfylder fanebladet 'Klient'.
Klient
For at kunne udfylde fanebladet 'Klient' er det en forudsætning, at klienten er oprettet i ClinicCare. Når klienten er oprettet i ClinicCare, kan du begynde med at udfylde fanebladet.

<Sagsnote> skal udfyldes, hvis der er relevante oplysninger, som ønskes tilføjet til det specifikke forløb. Hvis klienten har flere forløb, følger denne note KUN det specifikke forløb.
<Klientnote> bruges til at registrere generelle informationer om klienten. Denne note følger altid klienten gennem ALLE oprettede sager. Det betyder, at klientnoten går på tværs af alle klientens forløb. Ved klik på ikonet nedenfor åbnes et vindue, hvor du kan skrive yderligere tekst. Dette vindue kan bruges til enkel journalføring, men bør ikke anvendes som et egenligt journalværktøj.
Hvis der findes flere behandlere i klinikken, kan du under <Behandler> vælge den behandler, der er tilknyttet forløbet.
Under <Adgang> kan du vælge, hvem der skal have adgang til klientens data i ClinicCare.
Under <Status> kan du vælge mellem følgende muligheder:

Når du opretter forløbet, vil status stå som 'Ikke igang'.
Når du begynder at registrere konsultationsydelser for patienten, ændres status automatisk til 'Aktiv'.
Når forløbet er afsluttet, skal du manuelt markere det som 'Færdig'.
Hvis forløbets 'Status' er en anden, vælger du den mulighed, der passer bedst.
<Oprettet> viser, hvilken dato klienten blev oprettet i ClinicCare.
<Indkald> giver mulighed for automatisk at oprette faste indkaldelser med bestemte ugeintervaller.
<Problemtype> kan bruges til at angive, hvilken type problem klienten har.
Hvis du har kalendermodulet, er knapperne <Ny> og <Søg> også synlige. Ved klik på <Ny> sendes du videre til kalenderen, og ved klik på <Søg> kan du søge efter en tid i kalenderen. Dette beskrives nærmere i afsnittet om Kalendermodulet.
Last updated