Brugere
Nedenfor beskrives funktionen Indstillinger -> Brugere, som kan findes i menupunktet til venstre. Når du har klikket på dette, åbnes nedenstående billede (dog med jeres egne behandlere).

Vælg Brugere, og dobbeltklik på din bruger (eller klik på den blå pil). Sikr dig, at følgende er udfyldt:
Navn
Titel (valgfrit)
E-mail
Startdato
Type (Behandler)
Std. Fagområde (f.eks. Psykolog)
Sæt kryds i "Online Booking", hvis det skal være aktivt
Autorisations-ID
Telefon/Mobilnr.
Hvis du er i tvivl om dit autorisations-ID, kan det slås op her: https://autregweb.sst.dk/authorizationsearch.aspx
Opsætning af arbejdstider
For hver bruger kan man oprette 'Arbejdstider', som er det normale arbejdstidsskema. Derudover kan man på de enkelte dage i kalenderen klikke på 'Dagsnote'-rubrikken for at tilrette den pågældende dags arbejdstid.
Arbejdstider: De oprettes ved at klikke på <Indstillinger>, og derefter vælge <Brugere>, hvorefter man til sidst vælger den bruger, man ønsker at opsætte arbejdstider for (se nedenstående billede):

Ud for 'Arbejdstider' kan man klikke på <Tilføj>. Det åbner nedenstående vindue, hvor man kan udfylde arbejdstider for de forskellige dage. Du har mulighed for at vælge, om du vil oprette arbejdstider for: Alle uger, Lige uger eller Ulige uger.
Angiv arbejdstid, dvs. hvilke dage og tidsrum klienter skal kunne booke tider i klinikken via Behandlerbooking. Hvis du ikke benytter ClinicCares online booking, kan du se bort fra felterne under 'Online booking'-kolonnen.

Det er også muligt at tilføje 'Pause'. Der er kun afsat felter til én pause. Hvis man har mange små pauser, man ønsker at registrere, kan man i stedet oprette en klient med navnet 'Pause' og booke pauserne ind på denne 'Patient'.
Last updated